بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

کتابچه حاضر مروری است بر چرایی و چگونگی برگزاری اردوهای تربیتی که باعنایت به آثار مکتوب دراین موضوع و نیز تجارب عملی برگزارکنندگان اردوهای تربیتی تهیه شده است .

  • خادم بچه های بهشت

نشریه‌ی جامعه‌ی حزب‌الله آغاز به کار کرد.
نشریه‌ی «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر شد.
  • خادم بچه های بهشت

مرحوم آیت الله شیخ جعفر کاشف الغطاء، در تربیت فرزندش روشی آموزنده و مؤثر داشت. در حالات وی نوشته اند که:
«او می خواست پسر نوجوانش را به سحرخیزی و شب زنده داری عادت بدهد، به طوری که تا پایان عمر از روی علاقه و میل قلبی به این کار ادامه بدهد.
شبی پیش از اذان صبح کنار بستر پسرش آمد و به آرامی او را بیدار کرد و گفت: عزیزم! برخیز تا به حرم مطهر مولای متقیان علی (ع) مشرف گردیم.

  • خادم بچه های بهشت

آیت الله شاه آبادی استاد عرفان حضرت امام خمینی (ره) توصیه می کردند که اگه مثلا بچه شما نیاز به کفش داشت هرچند که شما دیر یا زود اون کفش رو تهیه می کنید اما به فرزندتون اینجوری بگید:
« عزیزم ، بابا باید پول داشته باشد ، مگه نمی دونید که خدا روزی رسونه ؟ پس از خدا بخواه زودتر به بابات پول بده تا برات کفش بخره»
این کودک شما قطعا دعا خواهد کرد و پدر هم به این مقدار پول می رسه که بتونه یه کفش برای بچه اش بخره و این بچه کفش رو از خدا می دونه و عاشق خدا میشه و در این صورت پدر دست فرزندش رو در دست خدا گذاشته است.

  • خادم بچه های بهشت

دختر 13ساله‌ای دارم که متاسفانه حجابش را به خوبی رعایت نمی‌کند. لطف بفرمایید برای علاقه‌مند کردن دخترم به حجاب و پوشش بهتر چه راهکارهایی را باید به عنوان مادر انجام دهم؟

  • خادم بچه های بهشت

بنده پدر پسر 14ساله‌ای هستم که خوشبختانه فرزندم اهل نماز و روزه است، ولی متاسفانه علاقه‌ای به حضور در مسجد و شرکت در نمازجماعت ندارد. لطفا بفرمایید که چگونه می‌توانم او را به مسجد علاقه‌مند کنم؟

  • خادم بچه های بهشت

۷ راهکار برای آشنایی فرزندان با مقوله حجاب وجود دارد که رعایت هرکدام می تواند برای تربیت فرزندان در این زمینه بسیار راهگشا باشد. در این داده نما هفت کلید طلایی برای تشویق کودکان به حجاب ارائه می شود. 

... برای دریافت اندازه اصلی، بر روی تصاویر تلیک نمایید ...

  • خادم بچه های بهشت

توجه به این نکته که جوان و نوجوان دارای استعدادهای فراوانی است و نیاز به مأمنی دارد که این استعدادها را برای او شکوفا نمایند و زمینه رشد استعدادها در ایامی که از آن به ایام فراغت نام برده می شود بیشتر است ،‌ می بایست برای این سنین در این زمانها برنامه های ویژه ای ترتیب داده شود تا بتوان از این ایام به نحو احسن استفاده کرد .

  • خادم بچه های بهشت

بسته ویژه کار جمعی و تشکیلاتی، این بسته ویژه ارائه ای برای دسترسی آسان تر به محتوای پرونده کارجمعی و تشکیلات است که امیدواریم برای علاقه مندان به این حوزه و موضوع مفید باشد.

  • خادم بچه های بهشت

حوادث تیر ماه 78 گفته ها و ناگفته های فراوانی را با خود یدک می کشد در ماه های پس از بروز این حوادث حقیقت ماجرا در بمباران رسانه‌ای غرب و اصلاح‌طلبان گم شد. دشمنان نظام تا آنجا که می توانستند بر ارکان نظام تاختند و توهم سرنگونی را در ذهن پروراندند  و بازیگران داخلی نیز از روحیات لطیف دانشجویان سوء استفاده کرده و حقیقت ماجرا را باژگونه جلوه دادند .سکولارها جریان چپ و دوم خردادی ها  در این حوادث گستاخی های بی حد وحصری از خود نشان دادند  وچهره واقعی خود را به ملت نشان دادند .با  وجود گذشت قریب به 13 سال از این حوادث مروری تحلیلی بر زمینه های شکل گیری و در نهایت درس ها و عبرت های آن برای عموم جامعه خصوصا نسل سوم انقلاب هم چنان ضروری می نماید.

  • خادم بچه های بهشت


الف) نکات کلی

1- آستانه حساسیت مردم کشورمان بر مساله فلسطین به دلایل متعدد پایین آمده است، از جمله پررنگ شدن مساله هسته ای و مذاکرات با 5+1 در حوزه سیاست خارجی که تقریبا تبدیل به مساله و اولویت اول جامعه در حوزه مسایل جهانی شده است. از سوی دیگر فعال شدن گروه های تکفیری و اختلافات سنی- شیعه، وجود اخباری مبنی بر حمایت حماس از برخی گروه های وهابی و... باعث شده که شبهات مربوط فلسطین در میان مذهبی ها تاثیرگذارتر باشد به گونه ای که حداقل، در شرایط عادی فعالیت های مربوط به حمایت از فلسطین در حاشیه قرار گرفته است.

  • خادم بچه های بهشت

در آستانه روزهای پایانی مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 مجموعه پوسترهای «خطوط قرمز» برای بازخوانی خطوط قرمز مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران جهت حفظ عزت و دستاوردهای کشور منتشر شد. این مجموعه با توجه به خط قرمزهای تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تهیه شده است.

  • خادم بچه های بهشت

به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر طرح جایگاه(دکور) ویژه شب های قدر رو آماده کردین که در ادامه می توانید طرح لایه باز به همراه راهنمای نصب این طرح رو دریافت کنید.

  • خادم بچه های بهشت

به مناسبت 12 سالروز حمله ناوگان دولت تروریست آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج فارس داده نمای "پرواز 655" که به همت بسیج پرس طرحی شده رو برای شما بزرگوار آماده کریم. این داده نمای ارزشمند مروریست بر حادثه جانسوز پرواز

  • خادم بچه های بهشت