بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

مجموعه نمایشگاهی «راه روشن» شامل 15 پوستر با موضوع کاربرد ها و فواید انرژی هسته ای است  که در اندازه 35 در 50 سانتی متر به همت جمعی از فعالان فرهنگی مشهدمقدس طراحی و تولید شده که دوستان بزرگوار می تونند فایل با کیفیت این مجموعه ارزشمند رو در ادامه مطلب دریافت کنند.

  • خادم بچه های بهشت

ماه شعبان به حضرت سید انبیاء صَلَّى اللهِ عَلِیهِ وَ آله منسوب است و آن حضرت این ماه را روزه مى‌گرفت و به ماه رمضان وصل مى‌کرد و مى‌فرمود شعبان، ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بگیرد بهشت برای او واجب می‌شود. در اینفوگرافی فصل رهایی به مرور اعمال مشترک ماه شعبان پرداخته شده است.

  • خادم بچه های بهشت

در پی جنایات عربستان سعودی و کشتار مردم بی دفاع یمن تصایر بسیاری در این خصوص در شبکه های اجتماعی ساخته شده و دست به دست می چرخند. مجموعه تصاویر زیر شامل 22 بنر و پوستر است که بدون هیچ مشکل فنی قابل چاپ بوده و تشکلها و سازمانهای مردمی و غیر مردمی می توانند با درج نام و نشان خود پوسترها را منتشر نمایند. همچنین می توانید از این تصاویر در شبکه های اجتماعی یا به عنوان والپیپر تلفن همراه یا رایانه استفاده نمایید.

  • خادم بچه های بهشت

ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک شعبان به همین مناسبت طرح لایه باز سر در ورودی مراسمات ویژه این ماه عزیز رو برای شما بزرگواران آماده کردیم که در ادامه می تونید فایل با کیفیت و لایه باز این طرح رو دریافت بفرمایید.

  • خادم بچه های بهشت

به درخواست یکی از دوستان همیشگی و عزیز مسجدیمون طرح دعای هنگام ورود به مسجد رو برای شما بزرگواران آماده کردیم، دوستان گرامی می تونند این طرح رو در اندازه 85 در 120 در ادامه مطلب دریافت کنید.

  • خادم بچه های بهشت

یکی از خطوط اصلی حاکم بر فضای رسانه ای و نخبگانی کشور، فروکاستن انرژی هسته ای به موضوعی صرفاً سیاسی است. مدام القا می کنند که انرژی هسته ای چیزی نیست و به درد نمی خورد و ارزش این همه اصرار و مبارزه را ندارد. متاسفانه آگاهی عمومی نسبت به کارکردهای این انرژی گرانبها مناسب نیست. این مجموعه پوسترها، بخشی از این کارکردها را به تصویر می کشد.

  • خادم بچه های بهشت

مقام معظم رهبری: هر انجمن اسلامـی یک پرچمـدار هویـت اسلامی و ایمانـی است. آرزوی ما ایـن اسـت همـه جوانـان کشــور و همه دانش آمـوزان، هر کدام پرچمی از همین پرچم ها را بلند کنند. دریافت فایل با کیفیت طرح در ادامه مطلب

  • خادم بچه های بهشت

رهبر فرزانه انقلاب: آینده کشور و انقلاب و در نگاهی وسیع تر، آینده دنیا در دست دانش آموزان ایران است.

"جهت دریافت فایل با کیفیت روی تصویر بالا کلیک کنید"

  • خادم بچه های بهشت

سایت بسیار خوب نو+جوان به تازگی اینفوگرافکی با عنوان" همدلی و همزبانی" تهیه و تولید کرده که می تونید با کلیک روی طرح بالا فایل با کیفیت این طرح رو دریافت بفرمایید.

  • خادم بچه های بهشت

کلیپ تصویری زیبای "لافتی الا امیرالمومنین" کاری از شبکه تلویزیونی هدهد

  • خادم بچه های بهشت

سـایتـی جـامـع برای معرفی شـهــدای نــوجــوان کـشـور،

(زندگینامه، خاطرات، دست نوشته ها، وصیت نامه ها و ...)

که منبع خوبی است برای آشنا کردن بچه ها با فرهنگ شهید و شهادت

... برای ورود به سایت، کلیک نمایید ...

  • خادم بچه های بهشت

به درخواست بازدید کنندکان عزیز سایتمون طرح پوستر یادواره شهدا را برای شما بزرگواران آماده کردیم که در ادامه مطلب می تونید فایل لایه باز این پوستر را دریافت کنید.

  • خادم بچه های بهشت

مجموعه فلش کارت شهدای دانش آموز(حاوی خاطراتی کوتاه و خواندنی از شهدای عزیز نوجوانمون)

  • خادم بچه های بهشت

" چند پیکسل کتاب"

ایده «چند پیکسل کتاب» با شعار خواندن، انتخاب، عکاسی، اشتراک شکل گرفت که مدتی به صورت وبلاگ، بر روی نشانی این سایت قعالیت کرد. اما مدتی راه‌اندازی و آغاز به کار سامانه اصلی چند پیکسل کتاب، دچار تأخیر شد و این انتظار برای خیلی‌ها سؤال‌‌برانگیز بود که چرا سامانه چند پیکسل کتاب، که فعالیت خود را به خوبی شروع کرد، و به نسبت خودش مخاطب بالایی را جذب کرده بود، حالا این اندازه فعالیتش دستخوش مرور زمان شده است.
  • خادم بچه های بهشت