بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوست و همسنگر عزیزمون  آقای مجتبی آریانی مجموعه دغدغه های مقام معظم رهبری در تربیت کودک و نوجوان رو برامون ارسال کردن که در ادامه می تونید این مجموعه ارزشمند رو دریافت و استفاده کنید. با سپاس از این دوست عزیزمون

  • خادم بچه های بهشت

مجموعه 12کاریکاتور با عنوان آمریکا آدم باش!

  • خادم بچه های بهشت

در این پست سه پاورپوینت با موضوعات خانواده و تاثیر شبکه های اجتماعی، فرصت ها و تهدید های شبکه های اجتماعی و آشنایی با انواع شبکه های اجتماعی آماده شد که در ادامه می تونید دریافت کنید.

  • خادم بچه های بهشت
همسنگر عزیزمون مربی تعداد 12 قاب برای مقطع دبیرستان (متوسطه دوره دوم) طراحی که که فایل با کیفیت این مجموعه زیبا رو می تونید در ادامه مطلب دریافت کنید.
این مجموعه شامل " 9 قاب برای کلاس ها، 1 قاب برای کتابخانه، 1 قاب برای اتاق ورزش و 1 قاب هم برای آزمایشگاه " می باشد.
  • خادم بچه های بهشت

برای لذّت بردن از عبادت و درک شیرینی آن ـ مانند هر پدیده دیگری ـ فراهم شدن زمینه‌ها و شرایط و نیز از بین رفتن مشکلات و موانع امری ضروری است. اگر عبادت به معنای واقعیش به انجام رسد، لذّت و شیرینی زایدالوصفی را به همراه خواهد داشت، ولی چنانچه برخی شرایط به کمال رسیدن عبادت محقّق نشود یا مانعی در مسیر آن پدید آید، عبادت به معنای کاملش انجام نشده است، در نتیجه، عبادت کننده، به همان نسبت از چشیدن لذّت عبادت محروم می‌ماند. برای تبیین بهتر این موضوع توجه شما را به نکاتی پیرامون برخی عوامل تعیین‌کننده در افزایش بهره‌مندی از عبادت جلب می‌کنیم:

  • خادم بچه های بهشت

به‌طور کلی میزان همّت و پایبندی انسان در هر کاری با میزان شناختی که از اهمیّت آن دارد، رابطه مستقیم دارد. نماز عامل مهمی در تزکیه روح و درون انسان است. اهمیت ندادن به نماز به لحاظ عدم آشنایی به حقیقت آن و احساس نیاز نکردن نسبت به آن، از عوامل ترک نماز و سستی در آن به‌شمار می‌آید. گاهی انسان به یک چیزی اعتقاد دارد، اما باور و ایمان ندارد. مثلاً می‌داند انسان مرده ترسی ندارد، اما باز هم می‏ترسد. وجود این ترس در انسان دلیل است که آن اعتقاد، تبدیل به باور دل و ایمان قلبی نشده است. چه بسا اعتقاد به اهمیت نماز اول وقت باشد اما باور و ایمان به آن نباشد.

  • خادم بچه های بهشت

مجموعه نمایشگاهی "25 سال آینده" شامل 25 پوستر از مجموعه سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مورد استکبار می باشد که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه  طراحی و تولید شده که در ادامه فایل با کیفت و قابل چاپ این مجموعه ارزشمند رو می یتونید دریافت کنید.

  • خادم بچه های بهشت

در این پست شیوه نامه ساخت نماد های ویژه سیزدهم آبان به همراه طرح آماده این نماد ها که به همت دوستان عزیزمون در انجمن های اسلامی دانش آموزان تهران تهیه شده رو برای شما بزرگواران آماده کردیم که در ادامه می تونید این طرح ها رو دریافت و در راهپیمایی 13 آبان استفاده کنید.

  • خادم بچه های بهشت
- نیرنگ بی وفایی / سوغات آمریکایی - صداقت اوباما / جاسوسی از اروپا

- آمریکای جهانخوار دشمن ملت ماست / مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسراییل حکومتِ آمریکا حکومت فاشیست است / کاخ سفید همیشه، حامی صهیونیسم است
  • خادم بچه های بهشت

مجموعه نمایشگاهی "صحنه جرم"  شامل 40 طراحی گرافیکی با موضوع موضوع 100سند جنایت آمریکا می باشد. که می تونید فایل باکیفیت این مجموعه زیبا رو در ادامه مطلب دریافت و در برنامه ها و مراسمات این ایام استفاده کنید.

  • خادم بچه های بهشت

در آستانه 13آبان ماه مجموعه تصاویر سیزده آبان 1358 جهت استفاده در برنامه های این ایام رو برای شما بزرگواران آماده کردیم که در ادامه می تونید این مجموعه ارزشمند رو دریافت کنید.

  • خادم بچه های بهشت

سیزدهم آبان، تو را خوب می شناسم. تاریخ میهنم در این روز تلألویی خدایی دارد.

روزی که سرزمینم، مردمانم، جوانانم از پیر مُرید خود جدا افتادند و دگر روز دانش  آموزان وطنم صف به صف، با اراده ای آهنین، نماز عشق را به جماعت اقتدا کردند؛

  • خادم بچه های بهشت

مجموعه تایپوگرافی مرگ بر آمریکا، شامل 45 خط‌نقاشی برای استفاده نمایشگاهی، تهیه دست‌نوشته و پلاکارد برای راهپیمایی‌ها و تجمعات و همچنین استفاده در طرح‌های گرافیکی منتشر شد.
در ضمن، از این تایپوگرافی‌ها می‌توان برای تهیه کلیشه و دیوارنویسی هم استفاده کرد.

  • خادم بچه های بهشت

امام باقر علیه السلام فرمود: گرد هم آیید، و با یکدیگر (در امر دین) گفتگو کنید که (در این حال) ملائکه دور شما جمع مى‏شوند، خدا بیامرزد کسى را که فضایل ما (و مسائل مربوط به دین را) زنده نگه دارد. وسایل الشیعه جلد ۱۲ صفحه ۲۲
هیات گرفتن توی مدرسه از اون کارایی که  خیلی حوصله میخواد؛ تازه اخلاص و استقامتم می خواد

  • خادم بچه های بهشت