بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

مجموعه طرح ها و ایده های فرهنگی و هنری، معرفتی و تفریحی و سرگرمی ویژه ماه مبارک رجب جهت اجرا در مدارس، مساجد، کانون ها و ...

  • خادم بچه های بهشت

اِلهى اِنْ کانَ قَلَّ زادى فِى الْمَسیرِ اِلَیْکَ فَلَقَدْ حَسُنَ ظَنّى بِالتَّوَکُّلِ عَلَیْکَ؛

به مناسبت حلول ماه مبارک رجب مناجات ‌راغبین امام سجاد(علیه السلام) با نوای دل نشین حاج میثم مطیعی رو برای شما بزرگواران آماده کردیم که ان شالله مورد استفاده قرار بگیره. (توصیه می کنیم حتما گوش کنید)

 
  • خادم بچه های بهشت

در آستانه ماه پر خیرو برکت رجب، طرح بنر اعمال این ماه رو در اندازه 110 در 80 برای شما بزرگواران آماده کردیم که در ادامه مطلب می تونید فایل با کیفیت این طرح رو دریافت بفرمایید.

  • خادم بچه های بهشت

به درخواست یکی از دوستان عزیز مسجدیمون مجموعه طرح های با کیفت کاشی کاری(محراب، دعا و ...) رو برا شما بزرگوار آماده کردیم که ان شاالله مورد رضایت و استفاده قرار بگیره.

  • خادم بچه های بهشت

مستند "از هیروشیما تا لوزان" روایت متفاوتی است از تلاش های آمریکا و غرب برای ایجاد انحصار در فناوری هسته ای و ایجاد مانع در مسیر پیشرفت ایران. این مستند اولین قسمت از مجموعه مستندهای پنج گانه هسته ای ثریا با نام "سالهای هسته ای" است و سایر قسمتهای این مجموعه مستند نیز در آینده نزدیک پخش خواهد شد.

  • خادم بچه های بهشت

طرح تقویم سال 1394 ویژه کودکان عزیز در اندازه 30 در 42

  • خادم بچه های بهشت

پاورپوینت گام های سلوک(نماز جماعت) برگرفته از کتاب"گام های سلوک" آقای حسن قدوسی زاده، کاری از دوستان عزیزیمون در مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر

  • خادم بچه های بهشت


در این پست  مجموعه نمایشگاهی زیبا و ارزشمند وصایای شهدا را برای شما دوستان بزرگوار آمده کردیم. این مجموعه شامل 10 پوستر با مضمون وصیت نامه های شهدا در اندازه 50 در 70 می باشد.

  • خادم بچه های بهشت

حضرت علی علیه السـلام: قرآن را فراگیریــد، زیـرا کـه قرآن نیکـــوترین سخن هاســت. نهج البلاغه خطبه 110

  • خادم بچه های بهشت

بمناسبت دهه هنر انقلاب اسلامی، مجموعه پوستر دست نوشته های شهید سیدمرتضی آوینی رو براتون آماده کردیم که در ادامه می تونید فایل با کیفیت این مجموعه رو دریافت بفرمایید.

  • خادم بچه های بهشت
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای موشن گرافیک فناوری هسته ای کاری از دوستان عزیزمون در خانه طراحانان انقلاب اسلامی رو براتون آماده کردیم، در ادامه می تونید این کلیپ زیبا رو با دو کیفیت دریافت بفرمایید.
  • خادم بچه های بهشت

عقل کل و نفس کل همه‌ی موجودات « اب و ام» هستند، که به اذن خدای سبحان همه‌ی موجودات از این ابویَن خلق می‌شوند . و مظهر ام نفس کل عالم وجود مبارک حضرت زهرا(س) است‎. علامه حسن زاده آملی

  • خادم بچه های بهشت

جزوه‌ی «وبلاگ‌نویسی به قصد قربت» حاوی نکاتی کاربردی برای وبلاگ‌نویسان جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی می باشد. با توجه به اهمیت و گستردگی فضای مجازی، به نظر می‌رسد نیروهای انقلاب، هنوز نتوانسته‌اند از ظرفیت این فضا به نحو مطلوب استفاده نمایند. انتقال تجربیات وبلاگ‌نویسان موفق، یکی از راه‌های ارتقاء سطح کیفی کار وبلاگ‌نویسی است. این جزوه، حاصل تجمیع بخشی از تجارب وبلاگ‌نویسان جبهه‌ی فرهنگی است که با رویکرد خاصی تنظیم شده است. مطالعه‌ی این جزوه را برای علاقمندان به وبلاگ‌نویسی توصیه می‌کنیم.

  • خادم بچه های بهشت

حجت السلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده محترم مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، آیه 105 سوره مبارکه مائده را به عنوان آیه سال 94 اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تبیین نمودند. به همین منظور این آیه شریف رو در اندازه 180 در 60 برای شما بزرگواران آماده کردیم که در ادامه مطلب می تونید فایل باکیفیت این طرح رو دریافت بفرمایید.

  • خادم بچه های بهشت