بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

معرفی سایت| چند پیکسل کتاب

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ

" چند پیکسل کتاب"

ایده «چند پیکسل کتاب» با شعار خواندن، انتخاب، عکاسی، اشتراک شکل گرفت که مدتی به صورت وبلاگ، بر روی نشانی این سایت قعالیت کرد. اما مدتی راه‌اندازی و آغاز به کار سامانه اصلی چند پیکسل کتاب، دچار تأخیر شد و این انتظار برای خیلی‌ها سؤال‌‌برانگیز بود که چرا سامانه چند پیکسل کتاب، که فعالیت خود را به خوبی شروع کرد، و به نسبت خودش مخاطب بالایی را جذب کرده بود، حالا این اندازه فعالیتش دستخوش مرور زمان شده است.

برخی از امکانات سایت زیبای چند پیکسل کتاب


صفحه اصلی
صفحه اصلی فقط نمایش دهنده دو نوع پیکسل است.(پیکسل همان مشارکتی است که مخاطب در سایت انجام می‌دهد و برشی از متن کتاب است)
یک نوع پیشنهاد سردبیر است که به فراخور حال، موضوع و ارزشمندی قطعه انتخاب شده، به عنوان پیشنهاد از طرف سردبیر مشخص می‌شود.
یک قسمت هم نمایش آخرین پیکسل ارسال‌شده توسط کاربران است.


صفحه پیکسل
برای دیدن پیکسل، اطلاعات تکمیلی و مشارکت درباره آن از صفحه پیکسل استفاده می‌شود. در صفحه پیکسل، کامنت‌ها، تعداد پسندها(لایک) و اطلاعات پیکسل ارسالی مشاهده می‌شود.
بر روی تصویر هر پیکسل، اطلاعات کتابی که پیکسل از آن انتخاب شده است به صورت خلاصه و به شکل کشویی نمایش داده می‌شود. با کلیک کردن روی آن به صفحه کتاب منتقل می‌شویم.


بایگانی موضوعی
تمام تصاویر هنگام ارسال یا انتشار، موضوعشان مشخص می‌شود تا دسترسی به آنها در آینده آسان باشد. مخاطب هنگام ارسال می‌تواند به صورت اختیاری موضوع را درج کند. در غیر این صورت، مدیریت سایت می‌بایست این کار را انجام دهد. در نسخه فعلی سایت، موضوعات به این صورت آورده شده است: دین و آیین با زیر مجموعه‌های خداوند، اسلام، ادیان الهی، مناجات، قرآن، اهل بیت، موعود و مهدویت، سیاست و تاریخ با موضوعاتی چون تاریخ اسلام، تاریخ ایران، تاریخ جهان، تاریخ معاصر، سفرنامه، سیاست، تاریخ، جریان‌شناسی، حقوق و قانون و اقتصاد، انسان و زندگی نیز با اخلاق و تربیت، اسوه‌ها، بیوگرافی، روابط اجتماعی، روانشناسی، خانواده، فلسفه و عرفان و سبک زندگی دسته بندی شده است. پیکسل هنر و ادبیات با عناوینی چون داستان کوتاه، رمان و داستان، نمایشنامه و فیلمنامه، شعر، هنر تجسمی و طنز از جمله موضوعاتی است که در این نرم‌افراز پیش بینی شده است.

در بخش صفحه کتاب، اطلاعات کامل شناسنامه‌ای کتاب به همراه طرح جلد دیده می‌شود. در این صفحه علاوه بر نمایش پیکسل‌های ارسالی از آن کتاب، می‌توانید مشارکتی نظیر نقد گذاشتن نیز انجام داد. اما این مشارکت منوط به عضویت در سایت و انتخاب کردن حالت کتاب است.


همچنین در این نرم‌افزار که به نوعی یک شبکه اجتماعی کتاب نیز می‌توان آن را خواند، بخش‌های ویژه دیگری نیز پیش‌بینی شده که به مخاطبان حرفه‌ای کتاب توصیه می‌شود که این نرم‌افزار را از فروشگاه اندرویدی کافه بازار دانلود کرده و تا با بخش‌های متنوع آن آشنا شوند.

نظرات (۱)

سایت جالبیه استاد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">