بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

قالب آماده بروشور ویژه دهه فجر بصورت psd

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

به درخواست یکی از همراهان عزیزمون، قالب آماده بروشور ویژه ایام الله دهه فجر رو آماده کردیم، این فایل بصورت لایه بازه و فقط کافی به سلیقه خوتون مطالبتون بزنید. ان شالله که مورد رضایت و استفاده قرار بگیره.

در ضمن هیچ آرمی و تبلیغاتی هم زده نشده تا راحت بتونید استفاده کنید.

دریافت فایل psd با حجم 2.72 مگابایت

نظرات (۹)

سلام ممنون ازمطابتون
پاسخ:
علیکم السلام
سپاس از لطفتون
سلام من دانلود کردم ولی اصلا باز نمیشه .واقعا که فقط میخواین مارو سر کار بزارین..........
پاسخ:
سلام بزرگوار
فایل مشکلی نداره!!!
فایل لایه باز به صورت زیپ شد هستش
اول باید با نرم افزار zip فیل رو از حالت فشرده خارج کنید بعد فایل رو در فتوشاپ باز کنید و استفاده کنید

موفق باشید
یا علی
سلام... کار نو و جدیدیه... بکارم میاد خیلی..
..
تصویر تو را به قاب ها بخشیدیم......دنیای تو را به خوابها بخشیدیم
ما متن حماسه تو را ناخوانده،........به حاشیه کتابها بخشیدیم
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون بزرگوار
میشه لینک نرم افزار فتوشاپ رو بذارین ؟
پاسخ:
سلام
بزرگوار حجمش زیاده!! بهتره خریداری کنید

البته از »سافت ۹۸ یا دنلود ها« می تونید دریافت کنید...

من نرم افزار فتوشاپو دو بار دانلود کردم ولی نصب نمیشه...به این بروشور واقعا امروز نیاز دارم و امکان خرید نرم افزار فتوشاپ هم الان برام مقدور نیس...امکانش هست که این فایل رو به صورت ورد بزارین ؟!یا ایمیل کنین؟!

پاسخ:
سلام
فایل psd هستش!! با ورد امکانش نیست بزرگوار
اگه کارتون خیلی ضروریه می تونید از فتوشاپ آنلاین استفاده کنید...

http://www.parstools.com/photoshop
با سلام نشد دانلود کنم
پاسخ:
سلام
لینک دانلود مشکلی نداره!
  • سید حسن شریفی فرد
  • سلام دانلود کردم عالی بود
    پاسخ:
    سلام
    الحمدالله
    با سلام و خسته نباشید. عالی است اما چون قراره بروشور بشه و تابخوره شماره صفحات اشتباهه
  • پارسی بازار
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">