بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مجموعه نمایشگاهی سیمای عفاف در آینه حجاب

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ب.ظ

با توجه به اهمیت موضوع حجاب و عفاف مجموعه نمایشگاهی سیمای عفاف در آینه حجاب رو برای دریافت آماده کردیم. این مجموعه نمایشگاهی در 21تابلو به بیان اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف در جامعه  می پردازد. از جمله موارد بحث شده در این دوره نمایشگاهی می توان به  سه نوع حجاب قرآنی، نمی دانید چه لذتی دارد، آخرین لبخند فاطمه، چرا مشکی؟،‌ یک درصد بدن شما، دامن کوتاه به جای بمب،‌ تبدیل حجاب به پوشش  شرم آور و ... اشاره نمود.

پیش‌نمایش چند نمونه از آنچه که دریافت می‌کنید:

نظرات (۴)

  • دبیرستان تیزهوشان صدرا
  • سلام
    درود خدمت شما و خداقوت
    بسیار زیبا...

    پاسخ:
    علیکم السلام
    سپاس از لطفتون

    سلام واقعا تشکر میکنم از عزیزان و افسران جنگ نرم
    فقط خواهش میکنم فایل psd قابل دریافت باشه در سایت اگه نمیشه راهنمایی کنید از کجا خریداری شود .
    پاسخ:
    سلام
    این مجموعه رو دوستانون در اوقاف تهیه کردن متاسفانه فایل لایه بازش موجود نیست
  • اصلاح طرح لبخند
  • 
    عالی است مطلب ایجاد الفت کردن
    شده توسط شما کثیر خوب تدوین یافته
    شده است و من مطمئن هستم که این پست به خاطر چقدر
    از وبلاگ نویسان پسندیده است
  • قیمت میلگرد امروز
  • 
    من این پیغام را خواندم و می توانم
    این مطلب را به سایرین بی قراری پیشنهاد کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">